آوای ریسرچیار آمد!

 نکست نکست نکست؛ پرتال آماده است!

پس از  تلاش های بسیار زیاد؛ بلاخره نسخه اولیه پرتال جامع یکپارچه شده هوش تجاری آوا ساخته شده و آماده استفاده شد. این پرتال که قابلیت اتصال به تمامی سرویس های مختلف مانند ریپورت سرور و پاور بی آی ریپورت سرور و … را دارد، امکان تغییر ظاهر سامانه؛ امکان یکپارچگی لاگین؛ امکان استفاده از قابلیت Row level Security؛ امکان ساخت گزارشات بر پایه کیوب؛ برپایه دیتابیس های مختلف را برای دوستاران حوزه هوش تجاری فراهم می کند.

قصد دارید هوش تجاری را در سازمان خود راه اندازی کنید؟

چرا هزینه های زیاد می کنید؟ پرتال هوش تجاری که آماده است. کافیست با کارشناسان ما در خصوص گزارشات خود صحبت کنید تا به سرعت پیاده سازی شود و با برند و تم شرکت شما بر روی سازمان شما شخصی سازی شود. اینترنت؛ اینترانت و هر شبکه ای که فکر کنید قابل مشاهده توسط پرتال می باشد. مدیران و رئسای سازمان شما فقط با تبلت کار می کنند؟ آوای ریسرچیار به راحتی با تبلت سازگار است. با موبایل؟ درست حدس زدید. هر پلتفرم سخت افزاری.

کارشناسان BI شما هوش تجاری را پیاده سازی کرده اند اما ظاهر آن زیاد برای شما خوش آیند نیست؟

مشکل خیلی از کارشناسان همین است. پرتال را به ما بسپارید؛ گزارشات با شما؛ یا پرتال و گزارشات با ما؛ بیزینس کار با شما. کافیست چند جلسه ست کنیم تا بیزینس کار شما استخراج شود. حال نوبت به KPIهای شماست. با هم استخراج می کنیم و در قالب گزارشات زیبا و متنوع در پرتال نمایش می دهیم. 

 
کارشناسان BI سازمان شما نمی توانند اتنتیکیشن پاور بی ای را دور بزنند؟

یکی از قابلیت های بی نظیر این سامانه این است که به راحتی و با رعایت اصول امنیتی؛ با پاور بی آی ریپورت سرور صحبت می کند و نیازی به آتنتیکیشن دوباره توسط پاور بی آی ندارد.


قیمت های نجومی را فراموش کنید
تا بحال در بازار شرکت های هوش تجاری دور زدید. قطعا خیر. قیمت ها خیره کننده است. قیمت های آوا کمترین قیمت در کل کشور هستند. ما فقط به دنبال کسب در آمد نیستیم. ما قصد داریم بیزینس ها را ببینیم و در آنها سرمایه گذاری کنیم. حاضریم با شما شریک شویم. حاضریم انتهای کار هزینه بگیریم و … .

امکانات


قابلیت سفارشی سازی


سفارشی سازی تمام بخش ها و قسمت های سامانه با توجه به لوگو و برند شما و تم و قالب رنگی مد نظر سازمان شما. ما هر تغییری بخواهید برای شما در مدت تعهد رایگان خود انجام می دهیم. حتی امکاناتی که بخواهید به پرتال شما اضافه می کنیم.
ما برای سازمان های بزرگی همچون باشگاه مشتریان بانک ایران زمین و برق ,این خدمات را انجام داده ایم.
نمایش انواع گزارشات

با آوا نگران مدیریت سورس های قدیمی خود نباشید. شما در سامانه آوا قادر به انواع گزارشات قبلی خود هستید.
با چه نرم افزار های گزارش سازی کار کرده اید؟ پاور بی آی؛ کریستال ریپورت؛ استیمول سافت ؛ SSRS و ... همگی در آوا قابل نمایش هستند.
رابط همگی تعریف شده و کافیست به راحتی آنها را با چند کلیک به سامانه خود اضافه کنید. اگر مشکلی بود ما همیشه پاسخگو هستیم و مشکلات شما را رفع می کنیم.
نیاز باشد برای غنای داشبوردهای شما دست به کار می شویم و به تمیزکاری و ساخت و طراحی گزارشات کاربردی سازمان شما می پردازیم.
اگر ما را انتخاب کنید خیالتان از بابت باقی ماجرا راحت باش


امکان مدیریت داینامیک هر گزارش و جانشانی در منوها

در سامانه آوا ,تمایل به استفاده از گزارشات ساخته شده قبلی خود دارید ؟ با آوا آنها را براحتی به منو اضافه کرده و در پرتال می توانید به راحتی آنها را به منوها اضافه کرده و در پرتال به عنوان یک گزارش جدید نمایش دهید.
اگر در منو ها زیر منو دارید به راحتی می توانید جای گزارش را مشخص کنید.


اعمال امنیت کامل در تمامی بخش های سامانه


آوا مجهز به مدیریت امنیتی گزارشات هم به صورت Page Level Security و هم به صورت Row Level Security می باشد. یعنی کافی است ساختار مدیریتی خود را به ما بگویید تا آن را در سامانه اعمال کنیم. از این پس به کمک ویزاردهای مورد نظر به راحتی میتوانید در هر سطحی کاربران خود را محدود کنید
ساخت کاربران نامحدود

برخلاف آنچه در بازار مشاهده شده؛ آوا بر اساس کاربر هزینه دریافت نمی کند. شما می توانید کاربران نامحدود داشته باشید و به ویرایش و حذف کاربران خود بپردازید.

امنیت کامل

شما می توانید برای کاربران خود نقش بسازید؛ نقش ها را مدیریت کنید؛ به صفحات نقش دهید و کاربران را به نقش ها اساین کنید یا از اساین بگیرید. گروه های کاربری بسازید و نقش ها را به گروه ها تخصیص دهید.
شما می توانید صفحات سامانه را به کاربران نیز اساین کنید. همچنین می توانید نمایش اطلاعات به کاربران بر اساس نقش آنها را بر روی یک گزارش مدیریت کنید

مدیریت راهنما

برای هر صفحه راهنمای خودش را قرار دهید. مدیریت کامل صفحات در بخش مدیریت کاربری وجود دارد که با استفاده از آن می توانید برای هر صفحه راهنمای همان صفحه را قرار دهید. تصویر بگذارید و کلی کارهای دیگر.


مدیریت کامل منوها و زیر منوها

میتوانید برای تمام منو ها و زیر منو ها مدیریت کاملا پویایی داشته باشید. ممکن است از نام منوها خوشتان نیاید( از نام منوها خوشتان نمی آید ؟) به سادگی نام ها را تغییر دهید. چینش ها را هم همینطور؛

داشبورد بسازید و در پرتال نمایش دهید

اگر داشبوردهایی قبلا ساخته اید به راحتی در برنامه آدرس دهی کنید و بگویید در فلان قسمت از منوها دیده شوند.در صورت تمایل به استفاده از داشبوردهای قبلا استفاده شده خود ,براحتی آنها را سامانه آوا آدرس دهی کنید.همچنین میتوانید تعیین کنید هر داشبورد در کدام قسمت منو نمایش داده میشود.

حدود قیمت

پورتال کامل به همراه مشاوره سازمانی

میلیون تومان 25 نامحدود
  • پشتیبانی یکساله
  • استفاده از همه امکانات
  • مشاوره رایگان داده های سازمان شما
محبوب

پورتال کامل به همراه پیاده سازی هوش تجاری در سازمان

میلیون تومان 50-150
  • یکسال پشتیبانی رایگان
  • پیاده سازی صفر تا صد بیزینس شما
  • تحلیل و تمیزکاری داده ها
  • استقرار و نمایش داده ها