مقدمه

تمامی دوره های هوش تجاری به صورت مسیر آموزشی می باشد. یعنی وارد هر بخش بشوید مسیرهای اموزشی هوش تجاری مرتبط با حوزه خودتون رو میتونید مطالعه کنید. تمام دوره های هوش تجاری تضمینی می باشند‌. تمامی این دوره ها از پشتیبانی کاملا تخصصی و رایگان آنلاین مدرس مربوطه بهره مند می باشند.

شیوه آموزشی

آموزش ها فقط به صورت ویدیو آموزشی با همیاری مدرس مربوطه می باشد. قیمت ویدیو های آموزشی بسیار پایین می باشد و نگرانی از این بابت نمی باشد.

در ادامه مسیرهای پیشنهادی برای شما کاربر عزیز قابل مشاهده می باشد.

مخاطبان دوره

دوره کامل تضمینی هوش تجاری با رویکرد کسب درآمد در داخل و خارج از کشور

 

آنالیز داده و هوش تجاری یکی از پردرآمدهای شغل های دنیا چه در داخل کشور و چه خارج از کشور است. ما در دوره آموزشی  صفر تا صد هوش تجاری را به صورت تضمینی آموزش میدهیم.

آموزش ویدیویی هوش تجاری در SQL

 

شما در این دوره آموزشی (آموزش ویدیویی هوش تجاری در SQL) با مفاهیم و اصول هوش تجاری در SQL آشنا می شوید.

آموزش صفر تا صد طراحی؛ تحلیل و پیاده سازی سامانه های حرفه ای هوش تجاری با پاور بی آی

 

آموزش صفر تا صد طراحی؛ تحلیل و پیاده سازی سامانه های حرفه ای هوش تجاری با پاور بی آی در 98 ساعت و توسط اساتید مجرب آماده شده است.

آموزش صفر تا صد داشبورد سازی در سی شارپ

 آموزش کامل و پروژه محور مباحث به همراه مثال کاملا عملی در محیط سی شارپ که یک محیط برنامه نویسی ماکروسافتی می باشد. دوره آموزش داشبورد سازی در سی شارپ شامل ساخت یک داشبود زیبا در محیط سی شارپ به کمک کامپوننتهای ssrs و Chart.js می باشد. 

آموزش کاملا حرفه ای ویدیویی هوش تجاری در Oracle

آموزش ویدیویی هوش تجاری در Oracle ابتدا به بررسی ساختار کلی هوش تجاری اوراکل پرداخته و سپس به مراحل نصب نرم افزارهای مرتبط با کار خود می پردازیم. سپس مباحث آنالیز داده و فاندامنتال کار را بررسی کرده و در خصوص ریپازیتوری و مسایل مربوط به ان صحبت می کنیم.

صفر تا صد آنالیز داده در SSAS

اگر قصد دارید آنالیز داده را تجاری یاد بگیرید باید به صورت تخصصی مباحث سرویس های انالیزی داده ماکروسافت را فرا بگیرید. ما در این پکیج صفر تا صد بحث انالیز را که شامل مباحث فاندامنتالی هوش تجاری؛ داده کاوی و انالیز داده در تبیولار و مالتی دایمنشنال هست را به همراه تعداد بی شماری مثال های عملی به شما یاد می دهیم.

25 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • با تشکر. سوالم این هست که این مسیرهایی که می فرمایید یعنی دقیقا چی؟ ما قراره با این مسیرها چیکاره بشیم؟

    • ببینید ما سالهاست در زمینه هوش تجاری فعالیت می کنیم. هم استخدام هوش تجاری کرده ایم و هم استخدام هوش تجاری شده ایم. هم به دنبال کار در حوزه هوش تجاری بوده ایم و هم دیگران از ما درخواست کار در حوزه هوش تجاری داشته اند. تجربه نشان داده که به کمک این دوره ها خواهید توانست به حدی برسید که یک متخصص در حوزه مربوطه شوید. چه متخصص در حوزه هوش تجاری ماکروسافت؛ چه متخصص در حوزه هوش تجاری اوراکل و یا برنامه نویسی که بی آی بلد باشد. در واقع شما یک کار بلد دیتاآنالیست می شوید که در همه جای دنیا برای شما کار هست. بی آی خیلی تخصصی هست و بیشتر در داخل کشور فرایند های ای تی ال کاربردی است و یک متخصص کیوب های اوراکل یا اس کیو ال کمتر نیاز مشاهده می شود. شما به کمک این مسیر ها در شرکت های داخلی و خارجی به راحتی استخدام می شوید. به شرط مطالعه و تسلط. در این مسیر برای هر دوره مدرس مربوطه شما رو تا استخدام شدن یا تا انتهای پروژه بی آی همراهی خواهد کرد.

  • چرا از لفظ داشبورد ساز برای پاور بی آی استفاده کردید. من حس می کنم شما اصلا نمی دونید چی هست پاور بی آی

    • با سلام و تشکر بابت انتقاد شما. دلیل اصلی این موضوع این می باشد که ما در دسته بندی منطقی نرم افزار های هوش تجاری خود: دو دسته نرم افزار هوش تجاری را معرفی می کنیم. یکی نرم افزار های شرکتی مثل SQL که در مقیاس بزرگ برای مقاصد هوش تجای و تحلیل داده استفاده می شود و داشبوردساز ها یا نرم افزار هایی که پنل های آماده ای برای داشبورد سازی ارایه می کنند. دقت داشته باشید که پاور بی آی پنل های آماده ای برای گزارشگیری هوش تجاری در اختیار ما قرار می دهند. ما منکر قدرت این نرم افزار ها نیستیم اما در یکسری از جاهای خاص کم می آورند.

  • خیلی ممنون از صحبت هاتون. من تو سایتتون گشتم اما جایی رو پیدا نکردم که به معرفی دوره های اوراکل بپردازید

    • با سلام
      در خصوص دوره های oracle‌(دوره های تخصصی اوراکل و دوره های آموزشی اوراکل) صحبت های زیادی شده است. مثلا معرفی دوره های اوراکل در اینجا یا دوره های آموزش اوراکل و دوره های تخصصی اوراکل در اینجا قابل مطالعه است.
      در اینجا در خصوص سرفصل های دوره اوراکل و دوره های آموزشی oracle bi صحبت های زیادی شده است.

  • خسته نباشید. من نمی دونم هوش تجاری ینی چی. وقتی تو گوگل می خام کلمه هوش تجاری رو بیاره کلمه های دیگه ای میاره مثل هوش تجاری در اکسل یا هوش تجاری bi یا مثلا در حوزه های مختلفی مثل هوش تجاری در بانکداری یا هوش تجاری در کسب و کار یا حتی هوش تجاری در ایران مطلب میاره.
    من می خام شما هوش تجاری به زبان ساده رو برای من توضیح بدید
    من یک سوپروایزر بیمارستان هستم که به کامپیوتر آشنایی کامل دارم. می خام بفرمایید هوش تجاری در حوزه سلامت چه حوزه هایی رو شامل می شه؟ و من بخام یک سامانه هوش تجاری bi راه بندازم در بیمارستان باید چکار کنم؟ در واقع دنبال آموزش هوش تجاری bi هستم.
    سوال بعدی من نرم افزار هوش تجاری bi هست. چه نرم افزار هایی دارن؟ مثلا شنیدم هوش تجاری با power bi داریم. این یعنی چی؟ یا هوش تجاری در crm یا هوش تجاری و erp؟
    من واقعا دارم گیج می شم. بی زحمت کتاب هوش تجاری pdf داشتید من چطوری می تونم تهیه کنم؟

    • سلام دوست عزیز وقت بخیر
      معادل انگلیسی هوش تجاری، Business Intelligence است. چیزی که ما بررسی میکنیم Business است. Business در فارسی به معنی تجاری است اما کسب و کار برای ما مهم است یعنی هوشی که برای کسب و کار در نظر میگیریم.
      سوالی که پیش میاید این است که یک کسب وکار چگونه میتواند هوشمند باشد؟ پیدا کردن هوشمند یک سری مشکلات که سمت کسب و کارتان وجود دارد یا به صورت هوشمند متوجه بشوید که یک روالی را اشتباه دنبال میکنید یا یک سری مشکلات هست که با هوشمندی میتوانید تسریع ببخشید. برای مثال خرید و فروش یک کالا را در نظر میگیریم.
      در صنعتی هستید که یک سری کالا خرید میکنید و با خود میگویید که هرچه خرید کنم به تبع ان فروش خواهم داشت اما هزینه انبار را حساب نمیکنید و عملا وقتی هزینه انبار را حساب میکنید میبینید که نه تنها سود نمیکنید بلکه ضرر هم میکنید.
      اگر بیمارستان را در نظر بگیریم شما یک سری داروها و لوازم و تجهیزات تهیه میکنید که تاریخ انقضا دارند اگر هر ماه 1000 قطعه خرید کنید و مصرف دو هزار قطعه باشد، ممکن است به فکر خرید دو هزار قطعه در ماه باشید. اینجاست که هوشمندی به شما کمک میکند ، مثلا هزینه نگهداری را حساب میکند، یا اگر بخواهید هرماه به جای دوهزار قطعه سه هزار یا چهار هزار تا بخرید و نگهداری کنید سری بعدی چون هزینه نگهداری پایین است برای شما به صرفه خواهد بود؟ یا مثلا برعکس شما میبینید هزینه نگهداری پایین است اما خود تاریخ انقضاها طوری نیست که بتوان چند هزار باهم خرید کرد و چند ماه خرید نکرد.
      هوش کسب و کار یعنی همین گیر و گورهای کسب و کار را بدست آوریم البته خرید و فرو شیک مثال ساده برای ان است.
      مثال پیچیده تر میتواند هزینه های بیمارستان باشد مثلا مریضی که بستری میشود اگر همرا داشته باشد چقدر هزینه دارد اگر نداشته باشد چقدر هزینه دارد ، هزینه ترخیص در ساعت 2 با ترخیص در ساعت 4 چقدر فرق میکند.
      اگر بی آیی در سازمن شما راه بیفتد و بتواند این اطلاعات را بررسی کند حتی میتواند سمت موضوعاتی مثل پیش بینی اینکه ترخیص در ساعت 2 یا 4 زیاد فرق نمیکند و خدمات بیشتری میتوانیم به بیمار بدهیم و.. هم برود.
      ابزارهای زیادی در این راستا وجود دارند ولی حرف ما بیشتر روی معماری و طراحی است. مثلا اگر بخواهیم از تهران به مشهد برویم هم میتوانیم با ماشین هم با هواپیما و هم با قطار برویم ولی چیزی که مهم است کیفیت و سرعت رسیدن است.
      بحث ماهم زمانی شروع میشود که شما هدفی دارید و برای رسیدن به آن هدف زمانبندی و هزینه و کیفیت کار برایتان مهم است. و با توجه به این فاکتورها ابزاری که انتخاب میکنید میتواند متفاوت باشد.اما برای شروع میتوانید از هر ابزاری استفاده کنید .
      ابزارهای اس کیو الی پاور بی آی ، شیرپوینت هستند و ابزارهای اوراکل بی ای شامل تبلو، کلیک ویو . ولی اکثر این ابزارها فقط نحوه نمایش داده هاست که به شما کمک میکند که چطور با داده ها ارتباط برقرار کنید، ولی محاسبات بک اند انجام میشوند یعنی بررسی داده ها و یافتن دانش و مفهوم برای داده ها به معماری مربوط میشود و اینکه چه ابزاری برای نمایش انتخاب کنید زیاد مهم نیست، مهم این است که پشت کار نحوه محاسبات خوب مدیریت شود و بیشترین دانش را از داده های موجود بدست بیاوری.
      مثلا یک سری اطلاعات داریم که مرتب نیستند، میتوانیم با کنار هم قرار دادن اینها هزینه هر بیمار مثل غذا، هزینه نگهداری، هزینه داروها، هزینه همراه ،هزینه پرسنل،هزینه آب و برق و… را بدست بیاوریم و نتیجه بگیریم که این بیمار چقدر هزینه دارد و چقدر برای بیمارستان آورد دارد.و همه اینها بستگی به بک اند و بستر بی آی دارد.
      یک یو ای سرعت بیشتر ساپورت میکند، یکی امنیت بهتری دارد، یکی امکان تغییر کمتری میدهد و.. این امکانات در ابزارهای مختلف متفاوت است.

  • با تشکر. دوره های هوش تجاری شما رو دیدم. بنظرم دوره هوش تجاری phpتون خیلی گنگه باید بیشتر راجع بهش توضیح بدید. با تشکر

  • سلام خسته نباشید. ببخشید شما دوره هوش تجاری حضوری هم دارید؟
    ممنون می شم در خصوص دوره های حضوری هوش تجاریتون صحبت کنید.

    • سلام و وقت بخیر به جهت ثبت در خصوص دوره های حضوری هوش تجاری لطفاً با شماره تلفن 09367938018 در تلگرام یا واتس اپ ارتباط بگیرید

  • سلام خسته نباشید نوشته بودید پاسخ سوالات ایمیل می شه من پیام فرستادم.
    من یه کارمند ساده هستم که تازگی تو شرکتمون صحبت از هوش تجاری شده و من می خوام تا دیر نشده یاد بگیرمش.
    اول از همه بگید هوش تجاری چیه. بعد بگید دوره هوش تجاری چه مواردی هست. چون الان من میبینم هوش تجاری اوراکل و هوش تجاری ماکروسافت و … هست. من می خوام برای سازمان مفید باشم و موقعیت شغلی کسب کنم. سوال بعدی من اینه که کدام مسیر برای من بهتره؟
    واقعا خیلی گیج شدم
    ممنون می شم به سوالات من پاسخ بدید.

    • سلام و وقت بخیر با تشکر از ارتباط شما با این مرکز
      در خصوص هوش تجاری صحبت های زیادی به میان آمده و شما می توانید با مراجعه به پست های مربوطه در همین سایت در خواست آن مطالب بیشتری را مطالعه کنید متوجه شدم که قرار است سازمان شما به هوش تجاری مبتلا شود و هم اکنون بهترین زمان برای دریافت پوزیشن شغلی از سمت شماست برای همین منظور بهتر است ست با مدیران صحبت کرده و در خصوص پوزیشن هایی که مطرح است صحبت بکنید حتی شاید قصد برون‌سپاری داشته باشند لذا باید درک کنید که با چه روش هایی و چه نرم افزارهایی قصد پیاده سازی سیستم هوش تجاری سازمان شما را دارند برای تمام نرم افزارهای مطرح هوش تجاری در دنیا ما مسیر های آموزشی مربوط به خود را در سایت قرار داده ایم که می توانید با با مراجعه به مسیرهای آموزشی هوش تجاری آنها را مطالعه کنید

  • سلام و درود. من دوره هوش تجاری با سی شارپ رو انتخاب کردم و قصد خرید داشتم ولی اجازه خرید نداد. با مرورگرهای دیگه هم چک کردم مشکل داشت. لطفا لینک های دانلود رو برای من ارسال کنید

  • با سلام و وقت بخیر. منظور از مسیر راه اوراکل یعنی دوره های هوش تجاری در اوراکل؟
    چه فرقی داره با خود اموزش اوراکل؟
    کلا من گیج شدم باید اول چه مقدماتی بلد باشم؟

    • سلام و وقت بخیر
      دوره های هوش تجاری اوراکل یک لایه از دوره های اوراکل تخصصی تر هست. شما دوره های اوراکل را میگذرانید تا تسلط کافی به کوئری نویسی به زبان اوراکل و محیط کار آن را بدست بیاورید. در واقع بعد از گذراندن دوره های اوراکل شما یه متخصص برنامه نویس اوراکل هستید. اما اگر بخواهید به صورت حرفه ای تر وارد بازار شده و انالیز داده یاد بگیرید. ما علاوه بر دوره های اوراکل، دوره های هوش تجاری اوراکل را تقدیم شما میکنیم. دوره ای پر بار و در عین حال فوق العاده تخصصی که بسیاری از شرکت ها نیز نیازمند این تخصص می باشند. دقت داشته باشید که اگر اوراکل بلد نیستید ابتدا یکی از دوره های پیش نیاز ما مثلا دوره کوئری نویسی اوراکل را بگذرانید سپس مبادرت به دریافت کلاس های هوش تجاری کنید. دقت داشته باشید که جلسات هوش تجاری ما ارزانتر از قیمت کل کشور می باشد و علاوه بر آن کاملا تخصصی و توسط مدرسان و دولوپرهای باتجربه اوراکل و حوزه های دیگر تهیه شده است.

    • سلام و وقت بخیر. دوره های داشبورد سازی با php بعد از دوره های پیش نیاز php می باشد. دقت داشته باشید که کار با فریم ورک حرفه ای لاراول انجام می شود و قیمت های آن پایین تر از کل کشور می باشد.

  • دوره های هوش تجاری شما قسطی هم داره؟
    قیمت هاش بالا میشه مثلا چطوری دوره ها رو خرید کنم که فشار نیاد بم؟

    • با سلام. دوره های هوش تجاری ما و دوره های ویدیویی فارسی ما از تمام قیمت های کل کشور ارزانتر می باشد. دقت داشته باشید که شما در فرایند یادگیری هوش تجاری مستقیم با مدرس مربوطه در ارتباط هستید. شما می توانید به ازای هر جلسه مبلغ ان را همان موقع پرداخا کنید. در نظر داشته باشید که در صورت پرداخت تمام وجه به شما 20 ررصد تخفیف تعلق خواهد گرفت

  • سلام روز خوش ،
    من درابطه با چارچوب هوش تجاری شکت مایکروسافت اطلاعات و مقاله لازم دارم امکان داره من رو راهنمایی بفرمایید ؟ متشکرم

    • سلام وقت بخیر
      در این خصوص باید صحبت های زیادی بشه. که در چهار جلسه که ۵ ساعت هست در دوره فاندامنتال هوش تجاری خدمتتون عرض کردم. مباحث کلی و شمای کلی یک سیستم هوش تجاری به صورت کلی عرض میشه بعد جزییاتش و شیوه پیاده سازی ورهاس و چهارچوب یک سیستم هوش تجاری توضیح داده میشه و یک سیستم هوش تجاری طراحی و پیاده سازی میشه.
      پیشنهاد می کنم اگر قصد دارید داده هاتونو آنالیز کنید دوره های ما رو نگاهی بندازید. ما در هر سطحی دوره مناسبی ارائه می کنیم
      در خصوص این سیستم ها هم رفرنس های معتبر همون کتاب های اقای کیمبال و اینمون هست

دیدگاهتان را بنویسید