بگذارید متخصصان هوش تجاری ما به شما مشاوره دهند

ریسرچیار تمامی آنچه شما نیاز دارید تا سازمان شما راهنمایی شود را در خود گنجانده است. بیش از 70 کسب و کار و سازمان مشاوره هوش تجاری ما را با موفقیت اجرا کرده اند. کارشناسان ما نیز به صورت موقت و در صورت تمایل سازمان شما دائمی در دسترس هستند . همچنین به مدیران یا متخصصان در زمینه‌هایی مانند BigData، یادگیری ماشین، هوش مصنوعی، مدیریت عملکرد یا حوزه‌های مرتبط با هوش تجاری نیاز داشته باشید، کارشناسان ریسرچیار می‌توانند به شما کمک کنند.

باز کردن قفل داده ها با ریسرچیار(مشاوره BI)

اکثر سازمان ها منابع اطلاعاتی (پایگاه های اطلاعاتی) فراوانی دارند. در عمل، سخت ترین جنبه برای باز کردن قفل اطلاعات این است که آن را برای تصمیم گیرندگان درست در شکل درست بکار ببریم. آسان کردن این فرآیند ( یعنی فرایند استقرار هوش تجاری) باعث می‌شود سازمان شما باهوش‌تر و راحت‌تر در مسیر درست هدایت شود. مشاوران هوش تجاری ریسرچیار به شما در رسیدن به این هدف کمک می کنند.

گواهی مشتری

کافیست از مشتریان ما سوال بپرسید. بانک ملی؛ پژوهشکده بیمه؛ سازمان بیمه کشور؛ مپناپارس ؛ بانک ملت و … همه اذعان به حرفه ای بودن مشاورانشان دارند.

مشاوره هوش تجاری

مشاوره مستقل و متناسب

به عنوان کارشناسان هوش تجاری، توصیه ما 100٪ مستقل از فروشنده است. چارچوب سازمانی هوشمند ما، یک استاندارد بازار اثبات شده، به صورت سفارشی برای سازمان شما طراحی می شود و با قیمت بسیار مناسب، هوش تجاری در سطح جهانی را به شما ارائه می دهد.

دوره آموزشی تضمینی صفر تا صدی ما به شما می آموزد که چگونه عملکرد و رفتار سازمان ها را بر اساس داده ها بهینه کنید.

تجزیه و تحلیل هوش تجاری

ما توصیه BI را زمانی موفق می دانیم که اجرایی شده و به توسعه و تقویت سازمان شما کمک کند. ریسرچیار از جمله سوالات زیر به عنوان راهنما استفاده می کند:

رویکرد ما به مشاوره هوش تجاری

هر طرح مشاوره هوش تجاری با تجزیه و تحلیل کامل سازمان شما شروع می شود، به طوری که ما درک محکمی از هوش تجاری شما داشته باشیم. این به ما بینشی در مورد نقاط احتمالی بهبود هوش تجاری می دهد. سپس، با هم، می‌توانیم راه‌حل‌ها و پیشرفت‌های قابل اجرا و آینده را ترسیم کنیم.

سناریوهای رشد بلند مدت و کوتاه مدت

بر اساس این طرح کلی، با در نظر گرفتن سناریوهای رشد چندگانه در بلندمدت و کوتاه مدت، تحلیلی انجام می دهیم و توصیه های موقتی ارائه می کنیم. این سناریوها با پرسنل کلیدی مورد بحث قرار می گیرند.

از مشاوره BI ما چه انتظاری می توانید داشته باشید؟